Friday, December 12, 2008

as-syaima kira utang abi

as-syaima suka sgt main ngan jari2 dia mcm nih tau..kalu balik umah tok ma sokmo tok ma cakap syaima dok kira utang abi..hehe..masa ummi blajar aitu lecturer bitau bby2 baya syaima nih baru perasan dgn kehadiran jari2 dia n baru tau jari2 dia boleh digerak kan thats why dorang teruja sgt dok main ngan jari2 tuh..as-syaima kalu main ngan jari2 dia nih kdg smpai nk terjuling2 bijik mata..riso ummi nengok nyess..hehe..
ish ish ish..byk btol utang piutang abi yg adik tolong kira kan ehh..hehe..

as-syaima dah pandai meniarap


adik syaima dah start meniarap..hehe..sebenar nya dah lama syaima pndai meniarap cuma ummi asyik lupa je nk tangkap gmbo dia meniarap..hehe..haaa..yg nih ummi x lupa sbb masa syaima meniarap ni ummi btl2 tgh pegang kamera..( dok tangkap gmbo simut n baju2 yg ummi nk jual tuh laa)..huhu..syaima mula pndai meniarap masa umo dia cukup2 4bln 1/2..hanzalah aitu ummi x ingat dah masa umo baper start meniarap..haiyaaaa anak baru 2 ummi dah lupa..nnti lagi ramai lagi laa ummi lupa ehh..hopefully x laa..hehe..anyway..congrats as-syaima nisrina..horeyyyyy!!!

hanzalah wat antu..

hahaha..pix nih ummi yg snap..hanzalah tgh wat antu nih..x paham ummi bila wat mata gitu pon leh jadi antu kan..hehehe..mcm2 budak2 nih..dia wat gini konon2 nk takut kan ummi laa..ayooyoooo...soooo takuttt...hehe..