Thursday, November 27, 2008

model2 majalah..huhu














ummi sebenarnya baru pndai wat cover nih..hehe..sbb tuh ummi pon wat byk2..hahaha..klakor je kann..abi kata apa2 ntah ummi pon..huhu..dah macam reporter lak aku rasa bila siap kan cover majalah byk2 gini..hahaha..














hanzalah main hujan




pix nih ummi amik masa hanzalah dok suka sgt main ujan kt umah tok ma..actually dah byk kali dia mintak nk mndi ujan tp ummi x bg..ntah mcm mana sekali tuh ujan turun trus dia g mndi..x dek nk mintak2 ngan ummi dah..sabo je laaa..ummi tgk2 kt luar dia dh dok tergedik2 dalam ujan tuh..apa yg ummi nmpak hanzalah seronot sgt..thats why ummi pon x jd nk marah..lps dia mndi ujan nih ummi mndikan dia ngan air panas dekat satu baldi..takut gak dia demam..mujur dia x demam..jgn blk mlake bila ujan dia mintak nk mndi lagi sudah laa...penat akak nk jaga dia dok mndi dalam ujan tuh..huhu..anyway ummi pon hepi bila tgk hanzalah hepi..yg x hepi nya bila ummi kena bebel ngan abi sbb bg hanzalah mandi ujan..huhu..


bukit tinggi resort












sabtu lepas ummi, cik nie n cik su g bukit tinggi bwk hanzalah, syaima n anak cik na auna g bukit tinggi resort jenjalan..ini dah kali ke 3 rasa nya ummi g bukit tinggi..seme pix kt atas masa kt taman arnab..suka sgt dorang dpt pegang arnab..hehe..

Sunday, November 23, 2008

new pix of dik syaima


horeyyy..nih pix terbaru as-syaima..cik su yg snap pix nih sbb nk test hset dia baru beli..hehe..cik su kata ngade je muka ass-syaima dlm gmbar nih..hehe

Monday, November 10, 2008

scarf baru adik syaima..





asyaima berposing ngan scarf baru..hehe..ummi beli kt pasar malam je scarf nih..tu pon as-syaima mcm x nk pakai je..dia rasa rimas kot..huhu

Saturday, November 8, 2008

pak aji kecik




abi yg snap gmbar hanzalah nih sbb abi nk email gmbar hanzalah kt junior abi masa kt mrsm kuala berang..bkn main lagi posing hanzalah pon..mcm malu2 pon ye jugak..hehe
ummi tgk hanzalah mcm budak besar dlm gmbar nih..

as-syaima 3bln ++





as-syaima dh 3bln lebih masa ummi snap gmbar nih..dh besar n gumuk kan..pipi pon gumuk mcm pipi abang jugok..hehehe..
gmbar yg ummi snap ni mas dia tgh tdo..sokmo dok ingat nk snap gmbar masa dia x tdo..hehehe..next time ummi tempek kt sini gmbar as-syaima x tdo eh..